COVID-19 (Coronavirus) -utbrottet.

[2020-03-20 22:38]
 VBSA har av försiktighetsskäl beslutat att ställa in våra medlemsträffar och medlemsmöten i klubbstugan tills vidare

VBSA har av försiktighetsskäl beslutat att ställa in våra medlemsträffar och medlemsmöten i klubbstugan, som svar på COVID-19 (Coronavirus) -utbrottet tills vidare.

Vi anser att detta är ett lämpligt steg för att skydda våra besökare, medlemmar och det större samhällets hälsa.

Vårt ställningstagande riktar sig också till dem som har drabbats direkt av utbrottet och de tusentals personer som arbetar för att stoppa spridningen.

Vi beklagar verkligen detta och lovar att återkomma när vi kan återuppta träffarna när situationen har stabiliserats.

Vi har en fördel som radioamatörer att vi har radio som vi kan aktivera, så slå på radion på torsdagar klockan 19:00 , vi möts på SK7RGM 145,700.

Mer information kommer att publiceras här på vår hemsida och FB framöver.

VBSA/Styrelsen
Bengt Lindblom